Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym Uczesani.pl?

Nie musisz się rejestrować. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane. Nie będziesz mógł także korzystać z przywilejów dla stałych Klientów.

 

Jak się zarejestrować?

Aby się zarejestrować musisz kliknąć w napis „Zaloguj się“ znajdujący się pod koszykiem. Następnie należy podać swój email i kliknąć stwórz konto. Na kolejnym ekranie wystarczy podać swoje dane i nacisnąć przycisk „Zarejestruj się“. Od tej pory Twoje konto jest aktywne.

 

Co zrobić gdy zapomniałem hasła? 

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta wejdź w zakładkę „Zaloguj się”, następnie kliknij: „Nie pamiętasz hasła?”, podaj swój adres mailowy i czekaj na wiadomość na swoją skrzynkę mailową z nowym hasłem.

 

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia moich danych, które podałem w procesie rejestracji? 

Możesz zmienić swoje dane po zalogowaniu w sekcjach „Moje informacje osobiste” i „Moje adresy”.

 

Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?

Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.

 

Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

 

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z informacją o realizacji wysyłki. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?

Dokładamy wszelkich starań, by wysyłany przez nas towar był w najlepszym i nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

 

Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

 

 


Akceptuj

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.